Koffiepiraat

Covid-19 FAQ

Is Koffiepiraat.NL open of gesloten vanwege COVID-19?

Wij zijn geopend.

Wat is de geschatte levertijd als ik mijn bestelling plaats tijdens COVID-19?

Als gevolg van het toegenomen aantal online bestellingen in het hele land, ondervinden PostNL en DPD lichte vertragingen. Houd rekening met twee tot drie extra dagen voor levering binnen Nederland. In het geval dat u een order heeft geplaatst vanuit een Europees land dat zwaar is getroffen door COVID-19, kan de levertermijn langer duren.

Mijn Track & Trace-code lijkt niet nauwkeurig te zijn; hoe weet ik wanneer mijn bestelling aankomt?

Door de (lichte) vertraging gedurende COVID-19, kan het zijn dat je bestelling tot twee dagen later aankomt dan je Track & Trace code laat zien.

Is het veilig om online bestellingen te plaatsen bij Koffiepiraat.NL gedurende COVID-19?

Om de veiligheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen, volgen wij het meest up-to-date advies van onze overheid, de richtlijnen van het RIVM en de World Health Organization (WHO). Alle veiligheidsmaatregelen worden in acht genomen en strikt opgevolgd door onze medewerkers.

Als ik geen orderbevestiging en/of geen Track & Trace code heb ontvangen, is mijn order dan geslaagd?

Er zijn meerdere oorzaken mogelijk. Het kan zijn dat uw Track & Trace in uw spam map terecht is gekomen. Het zou ook kunnen zijn dat het e-mailadres dat je hebt ingevuld een typefout bevat of dat de betaling niet is gelukt. In dit laatste geval raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice team via [email protected].

Wanneer krijg ik bericht van Koffiepiraat.nl dat mijn teruggestuurde bestelling in goede orde retour is ontvangen?

Wanneer een order door Koffiepiraat.NL retour is ontvangen, wordt de order eerst gecontroleerd voordat de retour wordt goedgekeurd. Dit kan tot twee weeken na ontvangst van de geretourneerde order duren. Zodra alles is goedgekeurd, ontvang je een e-mail ter bevestiging en wordt het bedrag binnen 3 dagen teruggestort.